طریقه پرداخت قبض جریمه

پروردگارا ! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند. در يك بسته 39 بوسه آتشين برات فرستادم روزي يكدونشوبچسبون به لـپت هروقت تموم شد بدون عيده ومن اولين نفري بودم كه گفتم عيـــــدت مـــبــارک

پرداخت قبض جریمه

سلام فهميدى تصادف کردم ؟ بذار برات بگم کجا؟ توجاده چشات، اتوبان نگات ،خوردم به خوبيات ،چپ کردم واسه صفات، قربون وفات ،عزت زياد. قبض جریمه گویند فردا که رسد خاطره خالیست ، مهر فروزان خواهی خرد نیک پسندان جرعه ای پاکیست.

قبض جریمه

تو گوشم آروم بگو دوسم داری ، بگو که قلبت تند تند میزنه ، چشمات میگه دوسم داری اینو فریاد میزنه. . . پرداخت قبض جریمه بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبند بنده دلم برات تنگه!

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

تنفس: شروع زندگی است عشق: قسمتی از زندگی است اما دوست: قلب زندگی است استعلام و پرداخت قبض جریمه میان مشغله ها گم شده ام... ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است... هرگز حسرت چيزايي كه نداري نخور مثل عقل ، قيافه ، تيپ ، ما كه داريم كجارو گرفتيم؟!

منبع: پرداخت قبض جریمه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

جمعه 29 آبان 1394برچسب:, | 18:10 | تیموررضائی شهریور |